Juliahofswden

Ni kanske har sett att jag bara har länkat kända bloggare och inga av mina vänner eller vad man ska säga. Om ni undrar varför så är det för att jag helt enkelt inte läser mina vännert bloggar, så jag valde att länka dom tre bloggarna som jag mest tycker om! Och nummer ett är utan tvekan Juliaofsweden.blogg.se en jättefashinerande 14-åring. Hon har fått mycket emot sig, med står fortfarande kvar på fötter och kämpar. Om du skulle läsa detta Juliah, så vill jag bara att du ska veta att du är superfin och stark. Du inspererar så många och hjälper andra som har t.ex. en förälder eller släkting i cancer. Du är toppen! :love:
Och visst är hon snygg också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0